Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Jeste¶my jedn± z najwiêkszych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce. Dostarczamy naszym klientom wiedzê, która przy¶piesza ich rozwój, poprawia jako¶æ ¿ycia, a tym samym zmienia ¶wiat na lepszy. W zwi±zku z rozbudow± dzia³u obs³ugi, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. obs³ugi platformy szkoleniowej i rozwoju klienta Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30 Twoim g³ównym zadaniem bêdzie sprzeda¿ za pomoc± telefonu, szkoleñ otwartych i zamkniêtych z cenionymi ekspertami, a tak¿e obs³uga klientów i rozwijanie wspó³pracy z nimi w obszarze specjalistycznych szkoleñ i programów rozwojowych. Je¶li: - masz za sob± do¶wiadczenie sprzeda¿owe lub obs³udze klienta chcesz dalej rozwijaæ siê w tym obszarze, - potrafisz budowaæ d³ugotrwa³e relacje, - lubisz i potrafisz rozmawiaæ z klientami za pomoc± telefonu, - jeste¶ osob± pogodn± i optymistycznie nastawion± do ¿ycia i ludzi, - pos³ugujesz siê pakietem MS Office (g³ównie Word i Excel), Zapraszamy Ciê do przes³ania aplikacji i spotkania siê z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Do¶wiadczenie w bran¿y szkoleniowej bêdzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferowaæ: - umowê o pracê ze sta³ym wynagrodzeniem, - atrakcyjny system prowizyjny zwi±zany z wynikami sprzeda¿y, - realizacjê ciekawych projektów, - mo¿liwo¶æ rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, - kartê MULTI SPORT, - tort w urodziny dla Ciebie i ka¿dego cz³onka zespo³u, - wyjazdy zagraniczne z ca³± grup± W